Δευτέρα, 13 Σεπτεμβρίου 2010

ask2use ΡΕΕΕΕΕΕΕΕ!

κι΄ εκεί που καθόμουν ήσυχος, σκεπτόμενος τη νέα σχολική χρονιά και τα παπούτσια που πετούν, αγαπητός τις φίλος μου μαρτύρησε πως η αμέσως προηγούμενη ανάρτησή μου περί γαλέρας και λέρας είχε ήδη δημοσιευθεί σε άλλο μπλογκ και μάλιστα μέρες πριν τη δική μου!!!!!!!
κατ΄ αρχάς υπέθεσα πως κάποιος είχε παρόμοια ιδέα περί τηλεπαιγνίου και σκέφτηκα πως τελικά  δεν υπάρχει παρθενογέννηση στα χαζολογήματα....
όμως ο φίλος μου εξήγησε πως σ΄ εκείνο το άλλο μπλογκ οι λέξεις γίναν προτάσεις και οι προτάσεις παράγραφοι με σχεδόν ίδια σειρά  αλλά με μεγαλύτερη ανάπτυξη!!!!
μα εγώ αυτή τη σαχλαμάρα περί λέρας γαλέρας την είχα γράψει προ ετών.
την είχα πρωτο-δημοσιεύσει στο xestus.com που έπεσε θύμα πειρατείας αλλά και στο zortal.gr που "έτρεχαν" κάτι συμπαθέστατα παιδιά από σαλονίκη.
επισκεύθηκα λοιπόν την αδελφή ψυχή που είχε παρόμοιες με εμένα "εμπνεύσειςοθεόςνατιςκάνει" και τι ανακαλύπτω;
πως ενώ έχει αντιγράψει σχεδόν τα πάντα, δεν είχε την ευγένεια να αναφέρει την πηγή.
και ο κλέπτων οπώρας είναι ο και λέγεται faq-news
http://faq-news.blogspot.com/2010/09/blog-post.html

και για να μη λέω αερολογίες, ιδού και η απόδειξη της κλοπής
http://www.zortal.gr/modules/news/article.php?storyid=848  όπου μπορείτε να δείτε το αρχικό κείμενο με ημερομηνία και υπογραφή "απαράδεκτος" (ναι από τότε ήμουν απαράδεκτος)

και ευτυχώς που το ζόρταλ το έχει ακόμα απάνω, διότι θα φαινόταν ότι ο απαράδεχτος είναι απαράδεχτος και άντε να αποδείξεις πως δεν είσαι ελέφαντας κλπ κλπ
όμως ο θεός (παρότι απλώς άγιος σε σχέση με τον παναγιώτατο προκαθήμενο της εκκλησίας μας...) αγαπά τον οπωροκλέπτη, αγαπά και τον βλόγγερ που κινδυνεύει να φανεί πως αυτός αντιγράφει μια και αναδημοσίευσε το προ πενταετίας σαχλογράφημά του λίγες μέρες μετά τον κλέπτη...


και για να εξηγούμε
ότι γράφω εδώ μπορεί να αναδημοσιευθεί, να πεταχτεί στα σκουπίδια, να χρησιμοποιηθεί παντιοτρόπως ακόμα και εναντίον μου ΑΛΛΑ απαιτώ να αναφέρεται η πηγή

συγχωρήστε με που έχασα την ψυχραιμία μου αλλά έτσι είμαι γω
ΑΠΑΡΑΔΕΧΧΧΤΟΣ

7 σχόλια:

  1. Η ΚΛΟΠΗ... ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΑΥΤΟΝΟΗΤΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ... (1ης) ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΤΩΝ ΑΝΤΙΕΞΟΥΣΙΑΣΤΩΝ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΚΑΘΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ... ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΥ ΜΕΣΩ ΤΟΥ 4ου ΔΡΟΜΟΥ, ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΠΛΕΟΝ... ΝΟΜΙΜΗ... ΚΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΥΛΩΝΕΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΑΤΩΣ ΕΞΑΓΓΕΛΘΕΙΣΑΣ (2ης) ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τελικά... παντού υπάρχει ένας βλάκας. γιατί πρέπει κάποιος να είναι βλάκας για να πιστέψει ότι μια τέτοιου είδους κλοπή δεν θα γίνει κάποια στιγμή αντιληπτή στον κυβερνοχώρο.
    τίποτα απαράδεκτο δεν έχει η αντίδρασή σου Δόκτωρ!
    καλησπέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. δίκιο εσύ!

    παρακαλώ ησυχία στο ακροατήριο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @παντοτινός
    και η κλοπή είναι νόμιμη και ελεύθερη και απρόσκοπτη εναέρια κυκλοφορία παπουτσιών....

    @αμφίπολος
    και όμως! υπάρχουν βλάκες που δηλώνουν έξυπνοι. ο μόναδικός άνθρωπος που ξέρω να δηλώνει βλάκας, μόνο βλάκας δεν είναι (έτσι αποτέτοιε μου?)

    @αμάλθεια
    τα σέβη μου στο σεβαστό ακροατήριο

    @ευτυχισμένα και πιπεράτα
    αντεύχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τι να πεί κανείς. Απορώ με την ανοησία τους. Λες και δεν μπορούν να σκεφτούν κάτι να γράψουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χωρίς αιδώ, ρίχτο εδώ!
(... το σχόλιο, τί άλλο;)