Σάββατο 16 Ιανουαρίου 2010

στον οδοντίατρο

η ζημιά δημιουργήθηκε από μία κουφάλα την οποία είχε από καιρό δημιουργήσει ένας διεφθαρμένος τραπεζίτης .....

-"για ολα φταίει ο τραπεζίτης" μου είπε η σαδίστρια που είχε - για την περίσταση υποθέτω - ντυθεί γιατρίνα, και με διέταξε να επανέλθω την επομένη αφού πρώτα περιορίσω όλες τις κρεπάλες...

όπερ και έπραξα

καθώς περίμενα τη σειρά μου προκειμένου να αποδείξω πόσο γενναίος είμαι , και επειδή είναι γνωστό πως αντιπαθώ τους οδοντίατρους και γενικά όλους τους κακούργους και τους βασανιστές, σκεφτόμουν πως η κουφάλα ο τραπεζίτης που δημιούργησε την κουφάλα δεν ήταν η μόνη κουφάλα που γνώρισα σ΄αυτή τη ζωή.
όπερ και το φιλοσόφησα, με αποτέλεσμα να καταλήξω στο βαθυστόχαστο συμπέρασμα πως για όλα φταίει αυτή η ΚΟΥΦΑΛΑ Η ΕΥΑ


4 σχόλια:

  1. ...και όχι οι γκόμενες... οι πρώην οι επόμενες... όπως ανέυθυνα διαδίδει το γνωστό άΖμα....

    :-))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είχαμε έναν πελάτη κάποτε και τον έλεγαν Κουφάλα. Μόνο που εγώ δεν το ήξερα. Χτυπάει το τηλέφωνο, το σηκώνω και μου λέει "Κουφάλα", αφού η επιχείρηση ήταν Αφοί Κουφάλα.
    "Είσαι" του απάντησα και του έκλεισα το τηλέφωνο μες στην τσαντίλα.
    Λοιπόν κάποτε τον γνώρισα και ήταν ένας ευγενέστατος τυπάκος, άσε που έκανε μεγάλους τζίρους και ήταν και καλοπληρωτής.
    Εν ολίγοις το διδακτικό συμπέρασμα είναι... Μία κουφάλα δεν είναι απαραίτητα κάτι κακό.
    χαίρε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ακανόνιστη,
    δε φταιν οι γκόμενες
    η κουφάλα η ευα φταίει για όλα


    ελληνίδα
    εγώ πάλι νομίζω πως ο πελάτης σου ήταν τόσο κουφάλα που άλλαξε το όνομά του από "κουμάλας" σε "κουφάλας" για να μπορεί να σε αποκαλεί κουφάλα χωρίς παρεξήγηση....
    χεχεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η ευα η οδοντιατρισσα μας την εκανε την ζημια γιατρέ??
    Δε μπειράζει,συγγνώμιν, εσφαλε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χωρίς αιδώ, πες το εδώ!