Τρίτη, 9 Μαρτίου 2010

Περί της εις την 7η τέχνη συμβολής της αξιεράστου Τζούλιας

Σενάριο: Ελλιπές. Παρά τις επικλήσεις της αξιεράστου, ο σεναριογράφος παρέλειψε να γράψει δυο τρεις περί πρωκτού αράδες.

Σκηνοθεσία: Ανεκτή για το είδος της τέχνης την οποία υπηρέτησε.

Σκηνικά: Λιτά και πρακτικά για την περίσταση.

Κοστούμια: Απέριττα και βολικά. Τα λεοπαρδέ υποδήματα της αξιεράστου δίνουν μια νότα Αφρικής, τα τατού παραπέμπουν στο Χάρλεμ ενώ το κόσμημα που κοσμεί τον κύκνειο λαιμό δίνει ένα κουλέρ λοκάλ και παραπέμπει στην Ερμού.

Φωτισμός: Καλός και κατανοητός.

Παίζουν κατά σειράν εμφανίσεως: η αξιέραστος Τζούλια, καμπανίτης οίνος, κιάλλος καμπανίτης οίνος, πεπροικισμένος μανδράχαλος.

Αντί κριτικής: Παρατηρών τα πλούσια υποκριτικά ταλέντα της αξιεράστου, ο καυλοπυρέσσον θεατής ανακαλύπτει κατ΄ αρχάς τα ευμεγέθη μεμέ καθώς και την πρόοδον της επιστήμης εις την της σιλικόνη χρήσιν. Εν συνεχεία θαυμάζει την ελαφράν κυτταρίτιδαν της καλιπύγου νεαράς καθώς και τους πλουσίους βοστρύχους οι οποίοι οφείλονται εις καλής ποιότητος εξτένσιονς. Τα χείλη του αιδοίου είναι πλούσια και σαρκώδη ενώ το αιδοίον αυτό καθ΄ αυτό είναι αχόρταγον και πρόθυμο να επιβεβαιώσει την ρήση «καλή διάθεση να υπάρχει και δέκα καλοί χωρούν». Η οπή του πρωκτού (κωλοτρυπίς κατά μίαν άλλην γραφην) δηλεί έτοιμη όπως θυσιαστεί εις τας της 7ου τέχνης επιταγάς. Τα χείλη του άνω στόματος αποδεικνύουν τις ακάματες προσπάθειες της αξιεράστου και τας απειραρίθμους ανθρωποώρας προβών προκειμένου να επιτευχθεί η της πεολειχίας τελεία τεχνική. Οι γαλαζοπρασινοκιτρινοκροκομπλέ οφθαλμοί κοιτούν με χάρη την κάμερα κυρίως όταν δε θα έπρεπε να πράξουν τοιουτοτρόπως ενώ η παιχνιδιάρα γλώσσα κάμνει απίστευτους παιχνιδισμούς. Η έκπληξις της αξιεράστου οσάκις αντικρύζει την κάμερα αποδεικνύει, αφενός τον ισχυρισμόν της "δεν τόξερα που με τραβούν", αφετέρου την ασθενή μνήμη "ά! μια κάμερα κι ένας κάμεραμαν. α! μια κάμερα κι ένας κάμεραμαν..." Με άλλα λόγια, ... επαγγελματικοερασιτεχνικό πήδημα σε μία πράξη και τρεις στάσεις, αλλέγκρο μα νον τρόπο.

Με λίγα λόγια, ω υποκριτές, εγώ την είδα την ταινία ολόκληρη και όχι σαν εσάς τους Ιησουίτες που δήθεν δεν την είδατε μα την κριτικάρετε - ή σαν εσάς τους παλιομπαγασάκους που δήθεν είδατε ολίγον από και αηδιάσατε ενώ στην πραγματικότητα αυνανιστήκατε ασυστόλως και αμετροεπώς.

Ταύτα και παραμένω

Εσαεί απαράδεΧτος δόχτωρας του γιατρού

disclaimer: ο ανωτέρω διδακτικός επίλογος, απευθύνεται σε όλα τα φαλοκρατικά - σα και του λόγου μου - γουρούνια.


8 σχόλια:

  1. Δόκτορα...
    και εγώ την είδα ολόκληρη... αλλά.. δεν καύλωσα....
    Μου φάνηκε πολύ στημένη....και πτωχή...
    Οι διάλογοι ψεύτικοι...
    και πως η πανέμορφη γκόμενα έκανε μαγική αγγαρεία...

    Επίσης λίγο ανόητο μου φάνηκε το σκηνικό με τα παπούτσια στη μπανιέρα....
    Προφανώς θέλανε να περιχυθεί με σαμπάνια αλλά να μην λερώσουν την γαμω-μοκέτα του χοτεΛΛΛ....
    (γυφτλίκια...)

    Ο σεναριογράφος-σκηνοθέτης παραγωγός... ήταν ανέραστοι ή ερασιτέχνες....

    Και το μόριο το ανδρικό... δεν ήταν και τίποτα σπουδαίο....
    (όταν είδαμε και την σκατόφατσα... τότε τα είδαμε και όλα...)

    Αυτά ως πρώτο δείγμα κριτικής....
    Αν θέλετε μπορούμε να αναλύσουμε και τις λεπτομέρειες...

    Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μα φυσικά κυρία μου, έχετε δίκιο.
    Το πόνημα γράφτηκε για κάτι αχρείους του ανδρικού φύλλου οι οποίοι ΔΕΝ είδαν ή είδαν κάτι λίγο και αηδίασαν.....
    Βρε ουστ!
    Όσο για την κριτική σας, ... είναι απόλυτα ορθή. Έτσι έχουν τα πράγματα... Αλλά γι΄ αυτούς στους οποίους απευθύνομαι, αυτά είναι ψιλά γράμματα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δρ. ΚΑΛΟ ΣΑΣ ΑΠΟΓΕΥΜΑ!

    ΔΙ' ΑΥΤΟΥ ΣΑΣ ΤΟΥ ΠΟΝΗΜΑΤΟΣ ΑΓΓΙΞΑΤΕ ΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗΝ ΤΗΣ ΘΑΥΜΑΣΙΑΣ ΤΕΧΝΗΣ ΣΑΣ.

    ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΑΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΙΚΡΑΝ ΠΤΥΧΗΝ ΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΝΕΟ-ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ, ΓΕΝΙΚΩΣ, ΕΙΔΙΚΩΣ ΚΑΙ ΑΟΡΙΣΤΩΣ, ΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗΣ, ΕΙΣ ΟΛΟΝ ΤΗΣ ΤΟ... ΜΗΚΟΣ, ΠΛΑΤΟΣ, ΥΨΟΣ ΚΑΙ ΜΕΓΕΘΟΣ... ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΝ ΜΕΣΩ ΤΕΡΑΣΤΙΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΕΩΣ... ΓΝΩΣΤΗΣ/ΑΓΝΩΣΤΟΥ ΠΡΟΕΛΕΥΣΕΩΣ, ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΟΚΝΩΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΩΝ... ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΗΜΩΝ ΠΡΟΣ ΕΠΟΥΛΩΣΙΝ ΤΩΝ ΕΚ ΤΑΥΤΗΣ ΠΛΗΓΩΝ ΤΗΣ ΗΜΕΤΕΡΑΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ.

    ΕΣΤΕ ΠΑΝΤΟΤΕ ΕΥΤΥΧΗΣ, ΥΓΙΗΣ ΚΑΙ ΜΑΚΡΟΗΜΕΡΕΥΩΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΗΝ ΤΩΝ ΒΑΤΟΠΑΙΔΙΝΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΕΥΛΟΓΙΑΝ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΗΣ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΟΥ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ... ΖΗΜΕΝΣ ΧΟΡΗΓΕΙΑΝ...
    ΙΝΑ, ΑΔΕΙΑΛΕΙΠΤΩΣ ΑΠΟ ΤΟΥΔΕ ΚΑΙ ΕΣΑΕΙ, ΤΟΣΑΥΤΗΣ ΑΞΙΑΣ ΠΟΝΗΜΑΤΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΗΤΕ ΠΡΟΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΝ ΒΡΩΣΙΝ ΚΑΙ ΨΥΧΙΚΗΝ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΝ ΗΜΩΝ ΤΩΝ... ΠΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΣΤΩΝ ΣΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αγαπητέ εν χριστώ αδεΡφέ νυνκαιαείταξιδευτά

    κατ΄ αρχάς ευχαριστώ σας δια το χειροκρότημα το οποίον ως γνωστόν αποτελεί θροφή δια τον πτωχόν καλλιτέχνη

    διαπιστώνω εντούτοις την αναφοράν σας εις σκληρά πορνό (γράψατε: πρωθυπουργός, πατρίδα, ζήμενς, βατοπαίδι, ευλογία... και άλλα ακατάλληλα) ενώ το θέμα μας ήτο η 7η τέχνη και θεραπενίς αυτής Ιουλία η καλλίπυγος.

    με την ευκαιρεία επιθυμώ να διαμαρτυρηθώ σφόδρα δια την αγνωμοσύνην ην επέδειξαν τα μουμουέ, τα οποία λίγα μόλις 24ωρα μετά, έχουν σχεδόν ξεχάσει την ευεργέτη τους η οποία τόσα προσέφερε εις την άνοδον της τηλεθεάσεως, εις την κατακόρυφον αύξησιν των τηλεοπτικών διαφημίσεων και ασφαλώς συνέβαλε εις τον νομίμουν πλουτισμόν αυτων.
    διότι είναι γνωστόν πως η προβολή παρανόμων έστω και δήθεν παρανομιών οδηγεί εις αύξησιν νομίμων κερδών και εισέτι νομιμοτέρων πλουτισμών, αμήν.

    ταύτα και παραμένω
    γιόαρς φέιθφουλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ Τομαζίνο μ' δεν την είδα, είναι και Σαρακοστή, δεν κάνει τέτοια πράγματα. Διαβάζοντας την περιγραφή σου όμως είναι σαν να την είδα.
    Πάντως αν πέσει στα χέρια μου θα την δω γιατί γηράσκω αεί διδασκόμενη και που ξέρεις, μπορεί να έχει κόλπα που να πρέπει να διδαχτώ δη ολντ ντογκ.
    η σκανδαλισμένη ελληνίς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. βρε παλιοκόριτσο,
    είπαμε να νηστέψεις
    ... όχι να σταματήσεις κάθε δραστηριότητα.....

    πάντως νέες στάσεις και τεχνικές δεν διαθέτει το βιδεάκι.
    εκτός βέβαια απ΄την ανεπανάληπτη μνήμη χρυσόψαρου
    "α ένας με κάμερα...ά ένας με κάμερα... μα ποιος είναι αυτός με την κάμερα αγάπη μου?"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. εγώ που και ολόκληρη την είδα, και την έπαιξα, και έχυσα, έχω να πώ πως η Τζούλια είναι μεγάλο αγγούρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αγαπητέ Mahler ένα μόνο έχω να πω.

    η αγάπη σας για την 7η τέχνη είναι καταφανής.
    παρά τις αντιρρήσεις σας για το κάστινγκ της ταινίας, προφανώς εκτιμήσατε τας του σκηνοθέτου προσπαθείας....
    χεχεχε

    μα έχετε δίκιο αγαπητέ
    ισως αυτή να είναι και η αξία της - ο θεός να την κάνει - ταινίας
    πρωταγωνιστούν δυο μπουκάλια, ένας ακέφαλος και ένα αγγούρι
    για καρτούν συνηθισμένο... ίσως
    αλλά για πρώτη εμφάνιση της τζούλιας.... απερίγραπτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χωρίς αιδώ, ρίχτο εδώ!
(... το σχόλιο, τί άλλο;)