Τρίτη 9 Αυγούστου 2011

αυτά συμβαίνουν και στα καλύτερα σπίτια


Η. ρεζίλι μ΄ έχεις κάνει με τα τσιλιμπουρίσματά σου γεροξεκούτη.
Δ. μα βρε κορώνα της κεφαλής μου, εσύ δεν είσαι η νόμιμη γυναίκα μου και η βασίλισσα του σπιτιού μου; τι σε νοιάζει ρε ζηλιάρα τι κάνω στον ελεύθερο χρόνο μου;
Η. γιατί ρε ανεγκέφαλε, όταν διψάει ο κήπος μας, δεν ποτίζουμε ξένες γλάστρες... δεν γλωττοδεψέουμε την κάθε εύπηγο γκομενίτσα.
Δ. μα εσένα βρε αγάπη μου σε βλέπω σαν αδελφή μου. δεν ημπορώ δεν δύναμαι να σε απαυτώνω σαν την κάθε τσούλα. δεν είναι πρέπον μάνα μου...
Η. τώρα έγινα αδελφή σου ρε επιβήτορα της πλάκας;  όταν με ζήταγες σε γάμο δεν σε πείραζε;  όταν μου αράδιαζες τρία τέσσερα κουτσούβελα ήμανε καλή; τώρα έγινα αδελφή σου;
Δ. μα βρε ψυχή μου αυτά είναι νόμιμα πράματα. παιδιά σούκανα, δε σε απάυτωσα... θες να σου κάνω τις βρωμιές που κάνω στην κάθε πουτανίτσα; σ΄ εσένα; στη μάνα των παιδιών μου; στη θεά πούχω δίπλα μου; τι είμαι κανένας κύντερος;
Η. μπα! και τι κάνεις με την κάθε πουτανίτσα για νάχουμε καλό ρώτημα;
Δ. εεε τι λέγαμε; αλήθεια τρία ή τέσσερα παιδιά έχουμε; δεν ήσουν σαφής.
Η. τρία απ΄ ότι ξέρω αλλά ο όμηρος επιμένει πως κι΄ ο κούτσαβλος είναι δικός μας. μα εγώ αυτό το πήδημα δε το θυμάμαι..... δεν ήταν και πολλά... θα το θυμώμουνα.
Δ. και πως να το θυμάσαι; ... νομίζεις δε μου τα είπε ο ησίοδος τα καμώματά σου. .....μόνη σου τον έκανες..... αλλά τέτοια ήσουν πάντα. εγωίστρια! 
Η. εσύ ν΄ ακούς μόνο τα κουτσομπολιά που με αφορούν ξέρεις.  κάποιον αριστοφάνη δεν τον έχεις ακουστά; λοιπόν τέρμα τα αστεία.  πλύσου ξυρίσου και έλα να το κάνουμε.
Δ. να πα να ξυριστείς εσύ. ... μου θες και καμασούτρα γριά γυναίκα. πάω μια βόλτα και μη τολμήσεις να μου ξανακάνεις τη γκόμενα μπάρμπεκιου γιατί θα πω στις αγάμητες που σε λατρεύουν και χτίζουν ναούς στόνομάσου πως θές να σου ποτίσω τον κήπο και να δουμε με τι μούτρα θα τις αντικρίσεις τις παρθενόπες...
Η. μη τολμήσεις να με διαπομπέψεις στις φίλες μου! Τακούς; ...γιατί θα βγάλω στη φόρα τις ντροπές σου με το γανυμήδη παλιολούγκρα κι΄ αντί για ξένιο θα σε φωνάζουν συκένιο και ντιγκιντάγκα.    

8 σχόλια:

  1. Σ'ενέπνευσα βλέπω! χαχαχαχαχαχχαχααχα!

    Είδες ψυχραιμία η δικιά σου! Μέχρι και για τον Γανυμήδη ήξερε και παρ'όλα αυτά σιώπαινε...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ναι με ενέπνευσες
    βέβαια έβαλε το χεράκι του και ο μαχαίρης με το σχόλιό του....

    νάσαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ναι έχω να σου πω
    Έχε το νου σου!

    Δε γίνεται να ξεφωνίζεις το ...ζεύγος και να τ' αφήσουν έτσι;
    Πρόσεξε μη στη στήσουν φουκαρέα μου...

    Θα σου πρότεινα να κινηθείς μεμονωμένα και προς τα δύο μέρη -ξέρεις εσύ έχεις το κατιτίς σου- αλλιώς θα τραβήξεις τον αλίμονο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγω;;;
    Τι εκανα εγω..;;
    Αστεια τα ειπα ρε παιδια...!!
    Μια πλακα καναμε...!!!
    Αχ....!!!
    Θα με γνωρισετε στο...Νοσοκομειο..!!
    Ειμαι στο...ΚΑΤ...!!
    Εκει με τις..Βαρειες κρανιοεγκεφαλικες κακωσεις...!!

    Φευγω τωρα...Μη με ζητατε...!!
    Παω στη Μονη κλειστων...
    Τριημερο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είσαι εσύ ένας Μαχαίρη!!! Είσαι ένας ζημιάρης..!
    Κάτι σε ρώτησα όμως σπίτι μου και την έκανες αλά Γαλλικά δια την μονήν!
    Δεν πειράζει...σου την χαρίζω αυτή την φορά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Α πα πα, το σύστριγγλο έγινε πάλι στον Όλυμπο, βλέπω...
    Αυτό με την γκόμενα μπάρμπεκιου μπορώ να το προτείνω σε μια φίλη που έχει ένα προβληματάκι ή το βρίσκεις πολύ ακραίο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @μεριλ
    χμμ! κινδυνεύω λες; μάλλον θα πρέπει να το χειριστώ επειγόντως το θέμα.....

    @μαχαίρης
    να ευχαριστηθείς το τριήμερο φίλε μαχαίρη... όσο για το κατ,.... συνηθισμένος είσαι σαρδανάπαλε....

    @καρι
    είδες ο σαρδανάπαλος; βάζει φωτιές και μετά την κάνει αλλά γαλλικά....

    @αθηνά
    το κόλπο με το μπάρμπεκιου είναι λίγο ακραίο... πες στη φίλη σου να δοκιμάσει το κόλπο οφθαλμόν αντί οφθαλμού. εν ανάγκη δώσε και το τηλέφωνο του αμερικλάνου.. (αν τον αφήσουν οι γκινέζες...)

    νάσται όλοι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δυο χιλιάδες χρόνια τωρα,που επεσε
    ο μέγας...γαμίκουλας,όλοι τον βαράτε:)
    -Αντιγράφω από τη μυθολογία του Νικου Τσιφόρου...έχασε ο Δίας τη ζώνη που τον κράταγε ντούρο,εκοψε και τα τσιλιμπουρδίσματα πια,αφού δεν...,πάρτον κάτω!Κι ήρθε ο καινούριος θεός,ο Χριστός,είδε τα χάλια του παλιού θεού και είπε:-Βάρδα από γυναίκες:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χωρίς αιδώ, πες το εδώ!