Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2009

Σύνδεση με μπλογκόσφαιρα


Σε παγκόσμια αποκλειστικότητα η κάμερα της “Δοχτωρ προδάξιονς λίμιτεδ” σας παρουσιάζει την Λίτσα Βουλίτσα την ώρα που γράφει το διάσημο μπλογκ της “τα σώψυχα της Λίτσας”. Δυστυχώς κάποιο ανεξπέκτεντ τεχνικό πρόβλημα της κάμερας, μας αναγκάζει να σας περιγράψουμε όσα θέλαμε να βιντεοσκοπίσουμε....

άρχεται η βιντεοπεριγραφή....

Η Λίτσα που φοράει σανέλ νούμερο πέντε σηκώνεται απ΄ το κρεβάτι, χασμουριέται, ξύνει διακριτικά τον ποπό της, σηκώνει το λάπτοπ απ΄ το πάτωμα, και αρχίζει να ψελίζει όσα γράφει... (ακούγονται πλήκτρα που υποφέρουν)

“Αγαπητό μου μπλογκ. Σήμερα το πρωί ξύπνησα! Μετά ήπια ένα καφέ! Ξέχασα να αναφέρω ότι πρώτα τον έφτιαξα και μετά τον ήπια. Τον καφέ εννοώ. Για πιπί δεν πήγα ακόμα. Περίεργο! Αφού εχτές ήπια τον άμπακο,... που πήγαν όλα αυτά τα πιώματα; Να δεις που, τέτοια γκαντέμω που είμαι, τα οινοπνεύματα θα γίνουν λίπος και κυτταρίτιδα. Τώρα που γράφω πίνω νερό, το οποίο στο μεταξύ είχα βάλει από τη βρύση σ΄ ένα μπουκάλι και μετά στο ψυγείο και μετά το έχυσα σε ένα ποτήρι που έφερα στο κομοδίνο για να το πιω όποτε θέλω. Το νερό όχι το κομοδίνο. Χαχαχαχα! Τώρα που αστειεύτηκα θυμήθηκα κάτι φοβερό. Είμαι σίγουρη πως εχτές πηδήχτηκα με τον Μένιο αλλά, ... μπορεί και όχι. Μοιάζει τόσο πολύ με τον Κώστα. Ο Μένιος εννοώ. Δεν είναι φοβερό; Να μη θυμάμαι ποιος τυχερός γλέντησε την κορμάρα μου; Ελπίζω να μη μου γίνει κολλιτσιδα. Ο Κώστας εννοώ, ο Μένιος είναι κύριος... Νομίζω...

Η Λίτσα σηκώνεται απ΄ το κρεβάτι νωχελικά και λίγο πριν επιστρέψει ακούγεται ήχος "νιαγάρα". (ακούγονται και πάλι πλήκτρα που υποφέρουν)

Αγαπητό μου μπλογκ μόλις πήγα για πιπί. Ξαλάφρωσα λέμε. Απόψε υποσχέθηκα να βγώ με τον Κώστα. Ή μήπως με τον Μένιο; Δε θυμάμαι...”

Η Λίτσα σταματά να πληκτρολογεί και μονολογεί, “χιούμορ έβαλα, σεξ έβαλα, ..... πριν βάλω να φάω πρωινό ας βάλω και κάτι κοινωνικό να δείξω πόσο ευαισθητοποιημένη είμαι...(ξανάμανά πλήκτρα που υποφέρουν)

Αγαπητό μου μπλογκ. άκουσα στην τηλεόραση πως τα παιδιά στην... (χωρίς ήχο πλήκτρων) στην στην εεε.... στην εεεθ.... (και πάλι υποφέρουν τα πλήκτρα) κάπου στην Αφρική, πεινάνε. Αυτό το θεωρώ απα-ρά-δε-χτο και κάτι πρέπει να κάνουν γι΄ αυτό διότι η πείνα με θλίβει. Θα ξεχάσω που έκανα δίαιτα 3 ολόκληρους μήνες; Κόντεψα να πάθω κατάθλιψη. Είπα ξεχάσω και θυμήθηκα πως ξέχασα να αναφέρω ότι σήμερα αδιαθέτησα και το βράδυ θα είμαι αδιάθετη. Το κατάλαβα πριν λίγο που πήγα προς νερού μου. Τελικά απόψε θα βγώ με τον Μάριο που είναι γκέι και είμαστε φιλενάδες... Αναγκαστικά! Περισσότερα καυτά νέα αύριο που είναι τι τζι άι έφ. Περιμένω τα χιλιάδες σχολιάκια σας,.... φιλααααααάκια.”

Ακολουθούν διαφημισούλες, και η Λίτσα Βουλίτσα απαντά στα 69 χιλιάδες σχόλια που είχε το ποστ της προηγούμενης μέρας.

22 σχόλια:

  1. Να υποθέσουμε πως το φόντο είναι ροζ...με καρδούλες ... και τροφαντούς ερωτούλιδες...να τις στοχεύουν....

    Στο πλάι.. θα υπάρχει ένα link για το Cosmopolitan... και ένα για την Expresso....

    Και φυσικά ηλεκτρονικές δωρεές.. για την Παγκόσμια Ειρήνη.....

    :-))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ακανόνιστη
    γνωρίζεστε με τη Ρούλα;
    πως γνωρίζετε τόσες λεπτομέρειες;
    χεχεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπάρχουν πολλές Λίτσες γιατρέ;

    ρωτάω, γιατί με προκατάληψη πίστευα οτι υπάρχουν κι είναι πολλές, αλλά όσο δίνω την ευκαιρία στον εαυτό μου να γνωρίσει ανθρώπους καλύτερα έχω αρχίσει να αμφιβάλλω.
    νομίζω κάποιοι άνθρωποι επιλέγουν να κοσμήσουν τις ασπίδες τους με λίτσες ενώ άλλοι επιλέγουν κάτι άλλο.αγκάθια ή λουλούδια ή την αγαπημένη τους φωτογραφία από την αγαπημένη τους στιγμή μέσα στην ύπαρξή τους.και μένουν εκεί.και αυτοπροσδιορίζονται μέσω αυτής της ασπίδας.

    αλλά και πάλι...δεν ξέρω.
    το σχόλιό μου ξέφυγε προς άγνωστη κατεύθυνση.

    καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. δεν έχω λόγια ..:Ρ απλά τέλεια αναφορά , κάτι μου θυμίζει όμως, λίγο και από facebook γτ τον τελευταιο καιρό βλέπω κάτι τέτοια σε ζωντανή ανταπόκριση :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κι εγώ νόμισα πως θ'αρχίσει έτσι:-Αγαπητό μου μπλογκ,
    μόλις ξύπνησα,
    τούκανα μια π...α,
    έτσι,για να βάλω κάτι στο στόμα μου:))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Dear Captain Nemo
    καλώς ήλθες στον οντά μου

    ταξιδευτή
    χεχεχε!

    Vad
    έτσι είχε ξεκινήσει όπως τα λες. επειδή όμως εκπέμπουμε σε ώρες που μας βλέπουν παιδιά,.... έπεσε λογοκρισία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. http://www.youtube.com/watch?v=lj3iNxZ8Dww
    Κάποτε τα βλέπαμε και γελάγαμε. Και ήρθε το facebook στην ζωή μας κι' ανακαλύψαμε πως δεν είμαστε εκτός συναγωνισμού τελικά...
    Τουλάχιστον στα μπλογκ γράφουν ελληνικά. Δεν έχω πετύχει κανένα γκρήκλις ακόμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. i hate to complain αλλά εμένα με προσπεράσατε κι αυτό δεν κάνει καλό στην αυτοπεποίθησή μου...
    (κι αυτό παίζει να είναι κι ενα από τα πιο προσωπικά πράγματα που έχω ομολογουμένως ομολογήσει.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @kleine
    Dear Kleine, sorry και πάλι σόρυ και ιζβινίτσε (στα ρώσικα) και λοιπά και λοιπά...

    αφού το γνωρίζετε ω kleine ότι πάντα απαντώ και προσμετρώ τα σχόλιά σας...

    η δικαιολογία μου είναι το 38.3 για έναν υποθερμικό σαν και του λόγου μου....
    είμαι άρα, ... αδικαιολόγητος

    όσον αφορά τις Λίτσες, πρέπει να σας πω ότι στο βαθμό που κατάλαβα τι ακριβώς εννοείτε, ... κάθε Λίτσα είναι ξεχωριστή, μοναδική και αξιόλογη προσωπικότητα.
    το πρόβλημα είναι σε όσους νομίζουν (σαν και του λόγου μου) πως είναι εις θέσιν να τις χλευάζουν...
    όσο για τις ασπίδες, (αυτό νομίζω πως το κατάλαβα καλύτερα...), θυμάμαι ένα ωραίο μονόλογο που έχει γράψει ο Ρίτσος, τη Φαίδρα. Κάπου εκεί λέει πως κάθε πρωί φοράμε μια μάσκα, μια διαφορετική μάσκα ανάλογα με την περίσταση και ανάλογα με τις αγγαρείες τις ημέρας. Όταν μείνουμε μόνοι, βγάζουμε τη μάσκα ...
    Κάτι τέτοιο έλεγε η Φαίδρα (βαριέμαι να βρω το βιβλίο για να βεβαιωθώ) και αυτό μου θύμισαν οι ασπίδες σας ω Kleine.
    Δίχως τη μάσκα, δίχως την ασπίδα του αυτοπροσδιορισμού, νιώθουμε γυμνοί. Και αν κάπότε ευλογηθούμε να παρατήσουμε την ασπίδα - να βγάλουμε τη μάσκα - τότε ίσως οι άλλοι να μας χλευάζουν και να γίνουμε (στα μάτια τους) μια Λίτσα...
    άλλωστε πιστεύω ακράδαντα πως οι τελειότεροι οι πιο ιεροί οργανισμοί στον πλανήτη, είναι οι μονοκύτταροι. οι αμοιβάδες amoeba proteus ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ελληνίδα
    το είδα το βιντεάκι
    απολαυστικά καταθλιπτικό!
    όχι γι΄ αυτά που είπε η ξανθούλα μας, μα...
    για την μάσκα αμηχανίας - που χωρίς να το θέλει - φόρεσε.
    την έχω φορέσει πολλές φορές αυτή τη μάσκα....
    - την πρώτη φορά που "είπα τα λόγια" σε μαθητές, φορούσα τη μάσκα του αμήχανου βλάκα και άκουγα τον εαυτό μου ψάχνοντας τι θα πω παρακάτω...
    - τα πρώτα λεπτά που "λέω τα λόγια" ακόμα και σήμερα...
    - κάθε φορά που πρέπει να πω κάτι μπροστά σ΄ ένα μικρόφωνο που καταλήγει σε μαγνητόφωνο
    - κάθε φορά που πρέπει να πω ένα - έστω και αθώο - ψέμα.
    - κάθε φορά που πρέπει να το παίξω ειδικός για εκείνα τα οποία τα ξέρω αρκετά καλά για να γνωρίζω πως είμαι αδαής....

    και αυτή δεν είναι η μάσκα που έχω για την περίσταση επιλέξει. είναι η μάσκα της αλήθειας που επαναστατεί και βγαίνει στην επιφάνεια ....

    ... μπορεί να φταίει ο πυρετός, μα χάνω το φόκους σήμερα. αντί ν΄ ακούσω τα λόγια της μις σάουθ καρολάινα, χάθηκα στην έκφραση της αγωνίας και δεν μπόρεσα παρά να την συμπαθήσω...
    είναι πιο κοντά στο amoeba proteus απ΄ ότι εγώ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. SPECIAL OFFER!

    ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΔΟΚΤΟΡΑ!

    -http://www.youtube.com/watch?v
    =uWaYu6GWLwA&feature=related

    -http://vraxonisida.blogspot.
    com/2009/02/blog-post.html

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΓΙΑΤΡΕ ΜΟΥ, ΑΓΝΟΗΣΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ Δ/ΝΣΗ (ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΕ ΑΛΛΑΓΗ
    Δ/ΝΣΗΣ) ΚΑΙ ΧΤΥΠΑ:

    -http://www.youtube.com/watch?v
    =B20WH_N45A8&feature=related

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. αγαπητό μπλογκ του ντόχτορ απαράδεκτου, πώς εμένα με φαίνεται να μοιάζω μτ τη λίτσα; είναι γιατί θέλω να πηδηχτώ με το ανώνυμο-επώνυμο πλήθος, όπως κάθε κυρά της ηλικίας μου;
    (μην το πεις πουθενά, αλλά είμαι κομματάκι σιτεμένη να πάρει η ευχή)
    αγαπημένο μου μπλοκγ του κυρίου ντόκτορος απαράδεχτου, πες σε παρακαλώ, μήπως δεν είσαι δικό του, κι είσαι του φίλου μου του τάδε που στο αυτοκίνητο μέσα μου έλεγε πως όσες γυναίκε, σιτεμέναι ή ουχί, άμα έχουνε μπλογκ είναι γιατί ψάχνουν για γκόμενο, ακόμα και σε περίπτωση που έχουνε έναν (είμεθα δλδ αχόρταγαι)
    οπότε, σε τέτοια περίπτωση, εγώ, ως σύγχρονη 00566 γένους θηλυκού (και τι θηλυκού, να μην το κρύψωμεν άλλωστε), διερωτώμαι μπλογκ απαίσιο και αντιθηλυκό, μήπως δεν είσαι συ του ντόχτορος απαράδεχτου, αλλά είσαι κάποιου άλλου;
    όχι τίποτις άλλο, αλλά επειδής αυτόν ...
    ε....
    να μωρέ...
    μ' αρέσει να πούμε,
    και σκέφτομαι να του τηνε πέσω λίγο, μετά το μένιο τον κώστα και τον τριαντάφυλλο.
    φιλιά και σ' όλους τους αρσενικούς, και σ' όλα τα τεκνά και τα τέκνα!
    (αχ, τι γυναικάρα είμαι κι εγώ, σαν τη λίτσα ένα πράμα!....
    -κάπου έχασα και την παρένθεση,
    έχω χάσει κι άλλα πράματα αλλά τι πειράζει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. αγαπητή - (παύλα)

    τι να πω?
    όλοι έχουμε από ένα αλτερ εγκο

    όπως και να έχει τα όσα γράψατε ήταν απολαυστικότατα...

    υ.γ. ρε λες να έχουν συναντηθεί τα αλτερ έγκο μας και να μην έχουμε πάρει ειδηση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. αγαπητέ ταξιδευτή τι ήταν αυτό που μούκανες?

    εν ώρα εργασίας κάθομαι σα μαλάκας εδώ και μια ώρα και απολαμβάνω την Άννα Γκούλα!

    η κοπέλα είναι εκπληκτική
    συνιστώ σε όλους να δουν τη δουλειά της

    και να σκεφτεί κανείς ότι ήταν η πτυχιακή της εργασία

    να λοιπόν,
    κάτι τέτοια πέφτουν στην πλώρη μου και η σπίθα της ελπίδας μένει αναμμένη

    Άννα Γκούλα, είμαι θαυμαστής σου και βαθύτατα ερωτευμένος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. γιατρέ,παρακαλώ τα σχόλιό μου να θεωρηθεί άκυρο λόγω τρομακτικής άγνοιας.

    δνε ξέρω αν υπάρχουν λίτσες μπλόγκερ αλλά υπάρχουν πολλές στο facebook.

    www.lamebook.com
    μπορώ να χαζεύω ώρες εκεί μέσα και πάλι να μην πιστεύω τα μάτια μου.

    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αγαπητή Kleine

    ... μα που τα ανακαλύπτετε όλα τούτα τα θαυμαστά;

    lamebook !!!!!!

    καλημέρα
    εσείς και ο ταξιδευτής\
    μου φτιάξατε τη μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ... ΔΕΞΟΥ ΤΗΝ ΣΥΓΝΩΜΗΝ ΜΟΥ, ΠΑΡΑΚΑΛΩ :)

    ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΤΗΣ ΑΛΛΑΞΕΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ;
    ... ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΑΝΑΓΟΥΛΑΣ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ :)

    ΠΡΟΣΤΙΘΕΜΑΙ Σ' ΑΥΙΟΥΣ ΠΟΥ ΣΥΝΙΣΤΟΥΝ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΗΣ ΑΝΝΑΣ ΚΟΛΑ'Ι'ΤΗ!

    ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΒΙΝΤΕΟ, ΑΣΚΕΙ ΟΞΥΤΑΤΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΤΟΝ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΚΑΤΗΦΟΡΟ!!

    Dr. ΤΕΤΟΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΑΠΟ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ/ΔΕΣ, ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΝΕΑΡΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ, ΔΙΚΑΙΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΘΥΜΟ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΓΕΝΝΙΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @ ταξιδευτής
    έτσι ακριβώς έχουν τα πράγματα

    αυτή η γενιά δικαιούται να είναι οργισμένη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Συναδελφοι??Το καλο ειναι οτι εσυ ξερεις να γραψεις,ενω εγω θελω πεντε ωρες για να τα καταφερω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χωρίς αιδώ, πες το εδώ!