Τρίτη, 8 Μαρτίου 2011

e-σχέσεις

Κίτσα άϊ λάβ γιου! Λάκης (:

δύο νέοι - ή σχεδόν νέοι - άνθρωποι γνωρίζονται σ΄ ένα τσατ ρουμ και ερωτεύονται ....
δύο άλλοι αναπτύσσουν το αίσθημα της μεταξύ τους εκτίμησης χωρίς να έχουν συναντηθεί, χάριν ενός μπλογκ...
κι΄ εκείνοι οι δύο αγαπήθηκαν χάρη στα λόγια και τις ιδέες που αντάλλαξαν σε μια ιστοσελίδα...

όλοι μαζί σχολιάζουν ακατάσχετα, λένε όσα δεν τολμούν να πουν δια ζώσης, κάποιες στιγμές -αναπόφευκτα- προσπαθούν να γίνουν αρεστοί και έρχεται η ώρα που νιώθουν την απουσία του “εταίρου e-ημίσεως” που άργησε να e-επικοινωνήσει μαζί τους.

και αίφνης, οι εξ΄ αποστάσεως e-εραστές συναντιούνται
και ο μύθος καταρρίπτεται
και η σεξουαλική μπλογκερ είναι μεστωμένη χαμηλοκώλα
και ο ανδροπρεπής τσάτερ κακέκτυπο κουασιμόδου
και ενώ οι άυλες υποστάσεις έχουν βρει σημεία επαφής και αφορμές έλξης και αιτίες συναισθημάτων, τα μάτια αρνούνται να συμμετάσχουν στη μέθη της φαντασίας

είναι ο κακοφτιαγμένος τσάτερ άσχημος;
η χαμηλοκώλα μπλόγκερ αντισεξουαλική;

και γιατί το γερασμένο κορμί της “λίτσας” πρέπει σώνει και καλά να είναι ανασταλτικός παράγοντας της νεανικής της ψυχής;
μήπως φταίει η “κίτσα” που έρχεται σε συσκευασία χαμηλοκώλας;
και ο “λάκης” που 'ναι σα στραβοχυμένος λουκουμάς;
ή όλοι μαζί που αφήνουν το νου με τα μάτια να βλέπει;

φταίνε τα μάτια ή το ιντερνετ;
πότε είναι πραγματικός ο “λάκης”;
στο τσατρουμ ή στο εστιατόριο που συνάντησε τη “λίτσα”;
πότε είναι αληθινή η “κιτσα”;
στο μπλογκ της ή μπροστά στον καθρέφτη της;

και ποιος είναι ο μεγαλύτερος ψεύτης; η όραση ή η φαντασία;

υ.γ. το παραπάνω δε βασίζεται σε προσωπική εμπειρία μα σε προσωπική ανησυχία....

35 σχόλια:

  1. Μα δεν το ξέρεις πως έχουμε πολλούς εαυτούς φανερούς και κρυφούς;
    Αληθινοί όλοι τους αλλά και με πινελιές ...δε θα λεγα ψεύδους αλλά του επιθυμητού μάλλον...(και το νετ συμβάλλει σ' αυτό)
    Όσο για τα περί ψυχής και σώματος...
    Αλήθεια είναι πως η ψυχή μπορεί να παραμείνει νέα αχόρταγη διψασμένη ανήσυχη.
    (όταν δεν στεγνώνει πάρωρα)
    Όμως θα σου θέσω ένα ερώτημα

    Για πιο λόγο η κάθε Λίτσα Κίτσα Πίτσα κι ο κάθε Λάκης Μάκης Σάκης που δεν θα τους διάλεγε για μοντέλο κανείς μόδιστρος ή ζωγράφος
    δεν αξίζουν να ερωτευθούν;
    Άσε που ΄τα μάτια βαριούνται εύκολα και γρήγορα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΡΟΣ ΤΙ Η ΑΝΗΣΥΧΙΑ ΣΟΥ ΔΟΚΤΩΡΑ;
    Ο,ΤΙ ΑΠ' ΤΑ ΔΥΟ ΚΙ ΑΝ ΦΤΑΙΕΙ, ΤΑ ΜΑΤΙΑ Η ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ, Η ΟΡΑΣΗ Η Η ΦΑΝΤΑΣΙΑ, ΕΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΣΗΜΑΣΙΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ;
    ΑΚΟΜΗ ΚΙ ΑΝ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΣΟΥ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
    ΒΑΣΙΖΟΝΤΑΝ ΟΣΑ ΓΡΑΦΕΙΣ, ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ... ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ, ΜΗΠΩΣ, ΟΤΙ Ο ΕΡΩΤΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΠΑΡΑΓΩΓΟ ΤΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @meril
    έχουμε πράγματι όλοι ιδεατούς και πραγματικούς εαυτούς. αλλά ακόμα και αυτό που ονομάζουμε πραγματικό είναι - στα μάτια μου - υπό αμφισβήτηση

    και φυσικά οι, λίτσα κίτσα πίτσα λάκης μάκης σάκης είναι όλοι τους ερωτεύσιμοι

    το ερώτημα για μένα είναι εάν όλοι οι προαναφερθέντες είναι αληθινοί όταν κουβαλούν το σαρκίο τους ή όταν είναι απαλλαγμένοι απ΄ αυτό. π.χ. φορούν περούκα οι λάκηδες και ψεύτικα βυζιά οι πίτσες. τι διαφορά έχει αυτό απ΄ το να ψεύδονται για την ηλικία τους ή την εμφάνισή τους κρυμμένοι πίσω απ΄ την άυλη υπόσταση ενός ψευδώνυμου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @παντοτινός (σχόλιο α)
    η ανησυχία μου έχει σχέση με τα κριτήρια...

    αν τα κριτήρια περιορίζονται - και συχνά έτσι συμβαίνει - στην εμφάνιση, τότε άστα να πάνε.
    αν τα κριτήρια όμως έχουν σχέση και με άλλα πράγματα όμως η όραση και η αφή τα αποσυντονίζουν, ... τότε άστα να πάνε επίσης..

    και - σε ιδανική μορφή - θα ήθελα τα κριτήρια να μην έχουν σχέση με τις αισθήσεις αλλά με την έλξη που χαρίζει η φαντασία πριν περάσει απ΄το φίλτρο της όρασης...

    @παντοτινός (σχόλιο β)
    έτσι είναι. ο έρωτας είναι παράγωγο της φαντασίας. όμως της φαντασίας που έχει επηρεαστεί από τις 5 αισθήσεις.

    θέλω να πω με αυτό πως ο έρωτας πιο συχνά μας οδηγεί στο να θεωρούμε έξυπνη ή ενδιαφέρουσα μια καρακουκλάρα παρά στο να βλέπουμε σαν κουκλάρα μια πανέξυπνη γυναίκα....
    και φυσικά τα κριτήρια είναι υποκειμενικά (σ΄ άλλους αρέσουν τα μεγάλα, σ΄ άλλους τα μικρά και σ΄ άλλους τα καθόλου) μα παραμένουν κριτήρια βασισμένα στην όραση και όχι στην φαντασία...

    καταλαβαίνεις βέβαια πως δεν αναφέρομαι σε φιλία και εκτίμηση ανάμεσα στα δύο φύλλα μα για την έλξη που μεταλάσσεται σε γενετήσιες ορμές και καταλήγει στις επιταγές ενός εκ των βασικών ενστίκτων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τείνω να πιστεψω ότι πολλές φορες ο "ον λάιν" εαυτός είναι πιο αληθινός διότι νιωθει πιο ελευθερος.. δεν τον ενδιαφερει τον συνομιλιτή του αν ειναι αχτενιστος, αξυριστος, όμορφος ή άσχημος.
    Από την άλλη για τους ίδιους ακριβώς λόγους, αυτούς της "προστασίας" της οθόνης, ο "ον λάιν" εαυτός μας μπορει να υποκριθεί και να πει ψεμματα με μεγαλυτερη ευκολία..
    φφφφ το όμορφό σου κείμενο με μπέρδεψε γιατρέ μου...
    Καλό σου βραδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΑΠΟ ΠΟΤΕ Η ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΕΠΗΡΕΑΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ; ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΕΧΕΙ ΠΕΙ ΑΥΤΟ; ΣΙΓΟΥΡΑ, ΟΧΙ Ο ΠΛΑΤΩΝΑΣ...
    ΓΙΑΤΙ, ΤΟΤΕ, Ο ΕΡΩΤΑΣ ΘΑ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΣΕ, ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑΙΩΝΙΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΕΙΔΟΥΣ - ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΣΚΟΥΛΙΚΙΟΥ, ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΑΝΤΙΛΗΨΗ. ΑΛΛΑ Ο ΕΡΩΤΑΣ, ΟΝΤΑΣ ΠΑΡΑΓΩΓΟ ΤΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ, ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΠΗΓΗ ΚΑΘΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ! Η, ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙΣ;
    ΟΜΩΣ, ΠΕΡΙΜΕΝΩ... ΠΡΟΣ ΤΙ Η ΑΝΗΣΥΧΙΑ ΣΟΥ; ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΑΙ
    e-ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΦΟΒΑΣΑΙ ΠΩΣ ΤΑ... ΜΕΓΕΘΗ ΠΟΥ ΣΕ ΣΥΓΚΙΝΟΥΝ, ΟΤΑΝ ΤΑ ΑΝΤΙΚΡΥΣΕΙΣ, ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ... ΕΠΙΘΥΜΗΤΩΝ; Η, ΣΕ ΦΟΒΙΖΕΙ ΑΥΤΟΣ ΚΑΘ' ΑΥΤΟΣ Ο ΕΡΩΤΑΣ; ΠΟΛΥ ΜΠΕΡΔΕΜΕΝΑ ΜΑΣ ΤΑ ΛΕΣ. ΠΕΣ' ΤΟ, ΕΔΩ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΦΙΛΟΙ ΣΟΥ. ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΣΕ ΠΑΡΑΞΗΓΗΣΟΥΜΕ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ποδηλάτρης
    τελικά υπάρχει αληθινός εαυτός;

    έχω την εντύπωση πως μερικές φορές τα "φτιασίδια" τα φοράμε ακόμα και όταν δε μας βλέπει κανείς. όταν είμαστε μονοι...

    και πάλι το ερώτημα είναι
    ποια ψέμματα είναι χειρότερα;
    τα ψεύτικα φουσκωμένα χείλη ή η ψεύτικη e-δήλωση για τετράγωνο αποφασιστικό πηγούνι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @παντοτινός

    χε χε οπως πάντα σου αρέσει η διαφωνίας....
    κι΄εμένα μου αρέσει, αλλά εσύ αρχίζεις πρώτος... χεχε

    λοιπόν
    ποτέ δεν είπα ότι η φαντασία είναι αποτέλεσμα των αισθήσεων... είπα πως επηρεάζεται απ΄τις αισθήσεις. όσο ελεύθερη κι΄ αν είναι η φαντασία παραμένει δέσμια των όσων έχουμε κατά καιρούς αισθανθεί με τις πέντε αισθήσεις και τις τρεις διαστάσεις που μας κρατούν φυλακισμένους. (π.χ. όταν φαντάζεσαι ένα καλύτερο κόσμο τον φαντάζεσαι τρισδιάστατο και όχι σε έκδοση καρτούν. και φυσικά ο καλύτερος κόσμος ζει χωρίς πείνα, χωρίς πόνο κλπ άρα οι αισθήσεις έχουν ήδη λάβει θέση στην φαντασία... )

    ο έρωτας - που εγώ ο "λάγνος" δεν τον συνδέω με την φαντασία μόνον - είναι πολύ περισσότερο απ΄ τη σεξουαλική ικανοποίηση αλλά σίγουρα η σεξουαλική ικανοποίηση είναι αναπόσπαστο μέρος του.

    εκτός βέβαια αν μιλάς για άλλου είδους έρωτα.
    π.χ. τον έρωτα για μια ιδέα..
    ή τον έρωτα της κοσμογονίας που είναι στοιχείο δίχως γεννήτορα και προήλθε μαζί με τη γαία απ΄το χάος

    υπάρχει όμως και ο άλλος.
    ο μυθολογικός έρωτας γιός της αφροδίτης.
    εκείνος που τόσο ο πλάτωνας όσο και ο ευριπίδης χωρίζουν σε καλό και κακό. εκείνος που μπορεί να είναι πηγή δημιουργίας ή πηγή καταστροφής ή και τα δύο μαζί.

    γι΄ αυτό λοιπόν, ιδιαίτερα όταν μιλάμε για ιδέες, καλό είναι να μην είμασε απόλυτοι...

    και τέλος ΔΕΝ είμαι e-ερωτευμένος. δεν θα μπορούσα άλλωστε.
    απ΄ τα 7 θανάσιμα αμαρτήματα, μόνο για ένα δεν μπορώ να πω "απεταξάμην"
    και αυτό το αμάρτημα δεν ικανοποιείται με e-έρωτες.
    άσε που προτιμώ να μη συναντήσω ποτέ τους e-φίλους μου γιατί αγαπώ τους μύθους που έχω φτιάξει για κάθε ένα/μία από αυτούς/ές... και δε θέλω να τους λερώσω (τους μύθους) με υποστάσεις...

    υ.γ. το θέμα της ανάρτησης δεν ήταν ο έρωτας. ήταν οι μάσκες που φοράμε είτε δια ζώσης είτε κρυμμένοι πίσω από μια οθόνη. ήταν και η αδυναμία μας να συνεχίσουμε ν΄ αγαπάμε αυτό που ο καθένας κρύβει πίσω απ΄ τη μάσκα αν η μάσκα δε μας αρέσει..
    ταύτα και παραμένω,
    έτοιμος για e-καυγά όποτε θέλεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΒΙΑΣΤΗΚΕΣ :)
    ΓΙΑ ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ! ΕΓΩ ΑΚΡΙΒΩΣ, ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΡΗΜΑ " ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΕΠΗΡΕΑΖΕΤΑΙ... ;". ΔΕΝ ΑΡΝΟΥΜΑΙ ΤΗ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑΙΩΝΙΣΗ. ΓΡΑΦΩ,
    "... ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΣΕ ΑΠΛΑ ΚΑΙ Μ Ο Ν Ο... ".
    ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΤΟΝ ΠΛΑΤΩΝΑ ΜΕ ΑΠΟΣΙΩΠΗΤΙΚΑ, ΓΙΑΤΙ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ ΤΟΥ. ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ, ΚΥΡΙΩΣ, ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΙΚΟΣ.
    ΠΟΙΟΣ, ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΝΑ ΦΑΝΤΑΖΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΝΑ ΚΑΡΤΟΥΝ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΟ.
    ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΟΧΙ. ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΕΣΥ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ. ΑΥΤΟ, ΠΟΤΕ, ΔΕΝ ΤΟ ΚΟΥΒΕΝΤΙΑΣΑΜΕ... ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ.
    ΚΑΙ ΠΑΝΤΩΣ, ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΦΑΝΤΑΣΤΗΚΑ ΚΟΣΜΟ ΧΩΡΙΣ ΠΕΙΝΑ, ΓΕΥΣΕΙΣ Κ.ΛΠ.
    ΤΕΤΟΙΑ ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ, ΠΕΙΝΑΣ, ΓΕΥΣΕΩΣ Κ.ΛΠ., ΜΟΝΟ ΣΕ ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΥ ΟΝΕΙΡΑ ΤΑ ΕΧΩ ΑΙΣΘΑΝΘΕΙ. ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΟΝΕΙΡΑ, Ο ΙΠΠΟΚΡΑΤΗΣ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ ΕΡΜΗΝΕΙΑ.
    ΤΟΥΤΗ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ, ΟΥΤΕ ΜΥΘΟΛΟΓΙΚΟ, ΟΥΤΕ ΚΟΣΜΟΓΟΝΙΚΟ ΥΠΟΒΑΘΡΟ ΕΙΧΕ. Η ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΣΟΥ, ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΡΤΗ, ΝΑΙ. ΑΛΛΑ Σ' ΑΥΤΗ ΑΠΕΦΥΓΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΣΧΟΛΙΟ...
    ΕΙΜΑΙ ΒΕΒΑΙΟΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ... e-ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΣ ΚΑΙ... ΦΟΒΑΣΑΙ... ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ :)
    ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ! ΕΓΩ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΣΕ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΚΑΚΗ. ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ! ΤΟ ΚΑΚΟ, ΓΙΑ ΜΕΝΑ, ΣΤΟ ΕΧΩ ΕΞΗΓΗΣΕΙ, ΕΧΕΙ ΠΟΣΟΤΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΛΟ(ΣΗΜΑΙΝΕΙ, ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΚΑΛΟ), ΟΧΙ ΠΟΙΟΤΙΚΗ! ΟΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ Η ΛΕΞΗ ΑΥΤΗ ΣΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ, ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΗΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΚΑΙ Μ Ο Ν Ο!
    παντοτινος ταξιδευτης,
    γιατι το ιστολογιο σου, μου φερνει δυσκολιες στην αναρτηση σχολιου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Και τι σημαίνει λοιπόν
    αληθινός εαυτός;
    Ποιος είναι κάθε φορά;
    Αυτός που βλέπουν οι άλλοι;
    Αυτός που αφήνουμε να βλέπουν ;
    Αυτός που κρύβουμε;
    Αυτός που....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Απλώς οι δύο όψεις του ιδίου νομίσματος. Τελικά έχει σημασία τι ψάχνει κάποιος, όλοι έχουν κάτι που θέλεις. Ακόμα και οι στραβοχυμένοι λουκουμάδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @meril
    χμμ!
    νομίζω ότι αληθινός εαυτός είναι αυτό που αγαπάμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @amfipolos
    ναι πράγματι οι στραβοχυμένοι λουκουμάδες μπορεί να έχουν το κάτι τις που ψάχνεις.
    μα το θέμα δεν είναι αυτό.
    αν έχει αυτό που ψάχνεις στην εμφάνιση τότε είναι στραβ. λουκ. για τους άλλους και όχι για σένα.
    το θέμα είναι αν στα δικά σου μάτια είναι στραβ. λουκ., μπορείς να το παραβλέψεις και να κρατήσεις όλα τα υπόλοιπα τα οποία δεν φαίνονται αλλά είναι αυτά που ψάχνεις;

    εγώ πάντως, ως δεδηλωμένος ανώριμος, δεν μπορώ... παρά μόνο σε φιλικές σχέσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @ (ανώνυμος) ταξιδευτής

    δεν είμαι e-ερωτευμένος και επαναλαμβάνω πως δεν μπορώ να είμαι.
    σαν άπιστος, πρώτα θέτω τον δάκτυλο επί των τύπων των ήλων και μετά ερωτεύομαι...

    και φυσικά διαχωρίζω πάντα τον έρωτα για ιδέες και τον έρωτα για το έταιρον ήμισυ
    ο πρώτος κινείται στο ευρύ πεδίο του στοχασμού και της δράσης
    ο δεύτερος στο πεδίο της δράσης και του στοχασμού

    ταύτα και παραμένω,
    φίλος σου και άρα έτοιμος για καυγά όποτε θέλεις...

    υ.γ. να ξέρεις πως με εκείνους των οποίων η γνώμη δεν με ενδιαφέρει, βαριέμαι να καυγαδίσω. με σένα είμα πάντα ετοιμοπόλεμος. άλλωστε ο ηράκλειτος το έχει ξεκαθαρίσε: "πόλεμος πάντων μεν πατήρ εστι πάντων δε βασιλεύς, και τους μεν θεούς έδειξε τους δε ανθρώπους, τους μεν δούλους εποίησε τους δε ελευθέρους" ... και οι θεοί και οι ελεύθεροι συνεχίζουν να καυγαδίζουν .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. φταίει η χαμηλή αυτοεκτίμηση που κάνει πολλούς να προβάλουν μέσω διαδικτύου έναν εναλλακτικό καλύτερο από αυτό που πιστεύουν οτι είναι εαυτόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. 1)"ΝΟΜΙΖΩ Ο ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΕΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ
    ΑΥΤΟ(Σ) ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΜΕ"
    ΔΛΔ. ΠΟΙΟΣ ΑΠ' ΟΛΟΥΣ; ΚΟΜΜΑΤΙΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΜΑΣ ΚΙ ΑΓΑΠΑΜΕ ΜΟΝΟ ΕΝΑ Η ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΤΑ ΠΕΤΑΜΕ ΣΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ; ΟΛΙΓΟΝ... ΔΙΧΑΣΜΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ, ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ.
    2)ΑΝ ΕΤΣΙ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΤΡΑΒΟΧΥΜΕΝΟΥΣ ΛΟΥΚΟΥΜΑΔΕΣ, ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΣΟΥ ΦΤΑΝΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΗ... Η ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΑ, ΓΙΑ ΝΑ "ΒΡΕΙΣ", Μ' ΑΥΤΗ ΤΗ ΛΟΓΙΚΗ, ΤΟΝ... ΕΡΩΤΑ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ;
    3)ΣΤΟ ΕΧΩ ΠΕΙ ΤΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ :)
    ΕΧΕΙΣ ΤΟ... ΕΛΑΤΤΩΜΑ ΤΟΥ... ΣΥΝΟΝΟΜΑΤΟΥ ΣΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΑΛΛΑ ΣΕ "ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ" :)
    4)... ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΟΝ ΞΕΡΕΙΣ. ΚΟΝΤΑ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ, ΣΙΓΟΥΡΑ, ΘΑ ΤΟΝ... ΞΕΧΑΣΕΣ :) Σ'... ΕΦΑΓΕ Ο ΣΤΟΧΑΣΜΟΣ :) Η, ΜΗΠΩΣ Η ΔΡΑΣΗ; :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κάθε ένας από εμάς έχει πάνω από έναν εαυτό. Κάθε ένας "είναι..", "θέλει να είναι..", "φαίνεται πως είναι..", "θέλει να φαίνεται πως είναι.." Να μερικοί από τους εαυτούς μας. Μπορεί να σκεφτεί κανείς κι άλλους. Μα εγώ επιθυμώ να θέλω να φαίνομαι πως είμαι, να φαίνομαι πως είμαι και να θέλω να είμαι, αυτή που είμαι.

    Το θέμα είναι πως ακόμα και αν (με προϋπόθεση την αυτογνωσία)επιλέξει κανείς να εμφανίσει τον πραγματικό του εαυτό και είναι e-ερωτεύσιμος όταν η φαντασία δεν είναι αρκετή και το σώμα αναζητά όραση και αφή, ο e-εαυτός πεθαίνει αμέσως μετά την πρώτη ματιά και όλα ξεκινούν από το μηδέν, το τίποτα. Και έτσι, έρχεται η πρώτη εντύπωση, η πρώτη συζήτηση, η πρώτη επικοινωνία, η πρώτη κατανόηση, το πρώτο φλέρτ παίζοντας με τις λέξεις, το πρώτο άγγιγμα ψυχής, που θα γεμίζει το άγγιγμα των σωμάτων με πόθο. Τα e- οτιδήποτε παύουν να υπάρχουν στο χρόνο. Ίσως πληροφορίες να μεταβιβάζονται καθώς συνδέεται το ηλεκτρονικό με το πραγματικό πρόσωπο. Η γνώμη μου είναι πως το αν θα είναι πραγματικά ερωτεύσιμος, δεν επηρεάζεται καθόλου από το αν ήταν ηλεκτρονικά ερωτεύσιμος. Και αν κάποιος προσπαθεί να ξεγελάσει τα μάτια του έρωτα τζάμπα χαλάει χρόνο μπροστά σε οθόνες.

    ΥΓ: "και φυσικά διαχωρίζω πάντα τον έρωτα για ιδέες και τον έρωτα για το έταιρον ήμισυ
    ο πρώτος κινείται στο ευρύ πεδίο του στοχασμού και της δράσης
    ο δεύτερος στο πεδίο της δράσης και του στοχασμού"

    Θα ήθελα πολύ να το κατανοήσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @mahler

    σωστά. πρόκειται για χαμηλή αυτοεκτίμηση.

    όμως τον "εναλλακτικό καλύτερο από αυτό που πιστεύουν οτι είναι εαυτόν", οι περισσότεροι τον προβάλουν και εκτός διαδικτύου.

    θέλω να πω ότι το διαδίκτυο μόνο την εξωτερική εμφάνιση κρύβει

    όλα τα υπόλοιπα γίνονται φανερά μετά από μία δύο δημοσιεύσεις, ή λίγη ώρα σε τσατ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @παντοτινός
    1. όταν μπορέσεις να αγαπήσεις τον εαυτό σου τότε γίνεσαι αληθινός. αυτό σημαίνει αυτό που έγραψα

    τα περί διχασμού μακράν εμου διότι δύο μόνον εαυτοί είναι λίγοι πολύ λίγοι... χεχεχε. (είμαι και οπαδός του πεσόα, πειράζει?)

    2. σε παραπέμπω στο "συμπόσιο" και στα όσα είπε ο αριστοφάνης. που φυσικά έχουν πλάκα...

    3. τι να κάνω που η αφή είναι μια από τις αγαπημένες μου αισθήσεις;

    4. δυστυχώς μ΄ έφαγε η πολύ δράση και ο λίγος στοχασμός
    όμως υπόσχομαι να έρθω σύντομα και να καυγαδίσω μαζί σου τόσο έντονα που θα μας ακούσουν οι γείτονες. (.. καταλαβαίνεις πόσο έντονα εννοώ αφού θα μας ακούσουν οι γείτονές σου). όμως ο καυγάς θα παραμείνει στο πεδίο του στοχασμού και ουχί της δράσης..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @artemis
    γουέλκαμ.

    quote
    .....και φυσικά διαχωρίζω πάντα τον έρωτα για ιδέες και τον έρωτα για το έταιρον ήμισυ
    ο πρώτος κινείται στο ευρύ πεδίο του στοχασμού και της δράσης
    ο δεύτερος στο πεδίο της δράσης και του στοχασμού".....
    unquote

    χεχε

    εννοώ ότι ο έρωτας για μια ιδέα περνά πρώτα από τη φάση του στοχασμού και αργότερα - αν ο στοχασμός αξίζει - γίνεται δράση.
    όμως ο έρωτας του άντρα για τη γυναίκα και της γυναίκας για τον άντρα, ξεκινά με τη δράση (ακόμα κι΄αν η δράση είναι στη σφαίρα της φαντασίας) και αργότερα γίνεται στοχασμός....
    ευχάριστος στοχασμός ή δυσάρεστος στοχασμός. ανάλογα με τη δράση.
    και όταν λέω δράση εννοώ όλο το φάσμα της σχέσης. από τη συζήτηση, τη συμφωνία και τη διαφωνία, έως τη συνεύρεση, και το πάθος που είναι απαραίτητο συστατικό της.

    περισσότερα στο
    http://signominesfala.blogspot.com/2008/05/blog-post_06.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΕΣΥ ΜΙΛΑΣ, ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ, ΠΕΡΙ ΠΟΛΛΩΝ ΕΑΥΤΩΝ Η, ΑΥΤΟ ΣΥΝΑΓΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΣΟΥ! ΟΧΙ ΕΓΩ! Η ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΣΟΥ ΔΕΚΤΗ!
    ΠΟΥ ΥΠΕΙΣΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΗΣ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ!
    ΒΛΕΠΕΙΣ; ΣΤΟΝ ΠΛΑΤΩΝΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΡΙΖΕΙΣ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ ΠΟΥ ΕΣΥ ΔΙΝΕΙΣ ΣΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΤΟΥ. ΠΑΡ' Ο,ΤΙ, ΟΠΩΣ ΕΙΠΑ ΚΑΙ, ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ, ΠΡΟΤΙΜΩ
    - ΤΟΝ ΜΑΘΗΤΗ ΤΟΥ - ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ, ΣΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ(ΑΝ,ΠΟΤΕ, ΣΟΥ ΜΕΙΝΕΙ ΚΑΙΡΟΣ), ΤΟΥΣ 2 ΚΑΤ' ΕΞΟΧΗΝ ΠΛΑΤΩΝΙΚΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΡΜΗΝΕΥΤΕΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ: ΤΟΝ Ι. ΘΕΟΔΩΡΑΚΟΠΟΥΛΟ(ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΕΙΧΑ ΩΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΣΤΟ ΠΑΝ/ΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΠΕΡΑΣΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ, ΜΕ ΤΗ ΠΡΩΤΗ ΚΑΙ, ΒΑΘΜΟ 8)ΚΑΙ ΤΟΝ Κ. ΓΕΩΡΓΟΥΛΗ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ Δ/ΝΤΗΣ ΤΟΥ, ΤΟΤΕ, ΔΙΔΑΣΚΑΛΕΙΟΥ Μ.Ε. ΚΑΙ, ΩΣ ΕΚ ΤΟΥΤΟΥ ΑΝΩΤΑΤΗ ΚΕΦΑΛΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΤΕΛΕΙΩΣΑ, ΚΑΙ, ΥΠΕΧΡΕΩΤΙΚΑ, ΕΠΙ 6 ΧΡΟΝΙΑ, ΤΟΝ ΑΚΟΥΓΑ ΝΑ ΜΑΣ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΛΑΤΩΝΑ!
    Ο ΕΡΩΤΑΣ, ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΟΥ, ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ, ΠΑΝΤΑ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ. ΑΝ ΣΟΥ ΔΟΘΕΙ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΠΩΦΕΛΗΘΕΙΣ ΝΑ ΤΟΝ "ΑΡΠΑΞΕΙΣ" ΑΜΕΣΩΣ, ΤΟΝ ΕΧΑΣΕΣ ΟΡΙΣΤΙΚΑ, ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΚΑΙ ΤΟ "ΠΙΟΣΙΜΟ ΝΕΡΟΥ", ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΗΓΗ ΤΗΣ ΚΑΘΑΡΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ! ΑΝ, ΟΜΩΣ, ΤΟΝ "ΑΡΠΑΞΕΙΣ" ΤΟΝ "ΕΧΕΙΣ" ΔΙΑ ΒΙΟΥ, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Η, ΤΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ!!!
    ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗ ΠΟΥ ΣΟΥ ΖΗΤΗΣΕ Ο/Η @αρτεμις ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΛΗ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΗ! ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ, Η ΠΟΡΤΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΑΝΟΙΧΤΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. φυσικά και μετά εμφανίζεται ο κανονικός εαυτός για αυτό και γίνεται μετά της κολάσεως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΕΣΥ ΜΙΛΑΣ, ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ, ΠΕΡΙ ΠΟΛΛΩΝ ΕΑΥΤΩΝ Η, ΑΥΤΟ ΣΥΝΑΓΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΣΟΥ! ΟΧΙ ΕΓΩ! Η ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΣΟΥ ΔΕΚΤΗ!
    ΠΟΥ ΥΠΕΙΣΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΗΣ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ!
    ΒΛΕΠΕΙΣ; ΣΤΟΝ ΠΛΑΤΩΝΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΡΙΖΕΙΣ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ ΠΟΥ ΕΣΥ ΔΙΝΕΙΣ ΣΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΤΟΥ. ΠΑΡ' Ο,ΤΙ, ΟΠΩΣ ΕΙΠΑ ΚΑΙ, ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ, ΠΡΟΤΙΜΩ
    - ΤΟΝ ΜΑΘΗΤΗ ΤΟΥ - ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ, ΣΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ(ΑΝ,ΠΟΤΕ, ΣΟΥ ΜΕΙΝΕΙ ΚΑΙΡΟΣ), ΤΟΥΣ 2 ΚΑΤ' ΕΞΟΧΗΝ ΠΛΑΤΩΝΙΚΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΡΜΗΝΕΥΤΕΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ: ΤΟΝ Ι. ΘΕΟΔΩΡΑΚΟΠΟΥΛΟ(ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΕΙΧΑ ΩΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΣΤΟ ΠΑΝ/ΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΠΕΡΑΣΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ, ΜΕ ΤΗ ΠΡΩΤΗ ΚΑΙ, ΒΑΘΜΟ 8)ΚΑΙ ΤΟΝ Κ. ΓΕΩΡΓΟΥΛΗ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ Δ/ΝΤΗΣ ΤΟΥ, ΤΟΤΕ, ΔΙΔΑΣΚΑΛΕΙΟΥ Μ.Ε. ΚΑΙ, ΩΣ ΕΚ ΤΟΥΤΟΥ ΑΝΩΤΑΤΗ ΚΕΦΑΛΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΤΕΛΕΙΩΣΑ, ΚΑΙ, ΥΠΕΧΡΕΩΤΙΚΑ, ΕΠΙ 6 ΧΡΟΝΙΑ, ΤΟΝ ΑΚΟΥΓΑ ΝΑ ΜΑΣ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΛΑΤΩΝΑ!
    Ο ΕΡΩΤΑΣ, ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΟΥ, ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ, ΠΑΝΤΑ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ. ΑΝ ΣΟΥ ΔΟΘΕΙ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΠΩΦΕΛΗΘΕΙΣ ΝΑ ΤΟΝ "ΑΡΠΑΞΕΙΣ" ΑΜΕΣΩΣ, ΤΟΝ ΕΧΑΣΕΣ ΟΡΙΣΤΙΚΑ, ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΚΑΙ ΤΟ "ΠΙΟΣΙΜΟ ΝΕΡΟΥ", ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΗΓΗ ΤΗΣ ΚΑΘΑΡΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ! ΑΝ, ΟΜΩΣ, ΤΟΝ "ΑΡΠΑΞΕΙΣ" ΤΟΝ "ΕΧΕΙΣ" ΔΙΑ ΒΙΟΥ, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Η, ΤΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ!!!
    ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗ ΠΟΥ ΣΟΥ ΖΗΤΗΣΕ Ο/Η @αρτεμις ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΛΗ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΗ! ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ, Η ΠΟΡΤΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΑΝΟΙΧΤΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @mahler

    σωστή η διαπίστωση

    @διπλά παντοτινός (αν είναι δυνατόν το πάντα να είναι διπλό...)

    = στην αγαπητή μου άρτεμις απήντησα ήδη και νομίζω πως η απάντησή μου,... καθόλου δε θα σου αρέσει

    = ο αριστοφάνης στο συμπόσιο μίλησε για το μυθολογικό πλάσμα "ανδρόγυνο" που όταν χωρίστηκε απ΄ τους θεόύς έψαχνε για το μοναδικό του έταιρον ήμισυ. έτσι εξήγησε τον έρωτα και νομίζω πως μοιάζει λίγο με τις δικές σου περί έρωτος απόψεις

    =τα όσα λες για τον έρωτα στην τελευταία σου παράγραφο είναι σωστά και όμορφα. μα.... πολύ εξιδανικευμένα αν στον έρωτα των δύο φύλλων αναφέρεσαι. αν όμως αναφέρεσαι στον άλλον έρωτα, τότε συμφωνώ απόλυτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΟΥ, ΠΙΑ, ΣΧΟΛΙΟ.
    Η ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ, ΑΓΑΠΗΤΕ, ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Η ΙΔΙΑ Η ΛΕΞΗ. ΚΙ Ο ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΗΣ, ΛΟΓΩ ΤΗΣ "ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ" ΤΟΥ, ΕΞΕΦΡΑΣΕ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΠΟΥ, "ΤΑΙΡΙΑΖΕ" ΣΤΙΣ ΔΙΚΗ ΤΟΥ "ΓΝΩΣΗ"! ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ, ΑΛΛΩΣΤΕ, ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ ΟΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΕΡΙ ΚΟΡΥΦΑΙΟΥ ΠΟΙΗΤΗ! ΚΙ ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΙΗΤΕΣ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΤΗΚΕ ΤΗ ΣΥΜΒΟΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΗΣ ΠΟΙΗΣΗΣ!
    ΕΣΥ, ΟΜΩΣ, ΕΚΦΡΑΖΕΙΣ ΜΙΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΚΑΙ Θ Ε Σ Η, ΜΑΛΙΣΤΑ. ΑΛΛΑ Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΕΙΝΑΙ "ΑΛΛΩΝ ΠΑΠΑΔΩΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ", ΚΑΤΑ ΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΣΟΦΟΣ ΛΑΟΣ! Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΙ ΑΥΤΗ, ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Η ΙΔΙΑ Η ΛΕΞΗ.
    ΑΡΑ ΟΙ ΦΙΛΟΣΟΦΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΓΝΩΜΗ ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΕΣΥ ΕΘΕΣΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΤΟ ΕΘΕΣΕΣ!
    ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ! ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΙΔΗ ΕΡΩΤΑ, ΟΠΩΣ ΕΣΥ ΙΣΧΥΡΙΖΕΣΑΙ(ΕΡΩΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΛΛΟ ΦΥΛΛΟ, ΕΡΩΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΦΥΛΛΟ, ΓΙΑ ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ, ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΑΣΜΟΥΣ,eΕΡΩΤΑΣ,ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΕΡΩΤΑΣ Κ.ΛΠ.).
    Ο ΕΡΩΤΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΙ, ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Hi Dr
    Συνήθως αποφεύγω πεισματικά να σχολιάζω .Διαβάζω σχεδόν καθημερινά όλους και όλες σας ,αλλά προτιμώ να μην παίρνω θέση. Θα περιγράψω ένα πραγματικό γεγονός που συνέβη στην Ρόδο το 1998. Νιόπαντρο και “ερωτευμένο” ζευγάρι δασκάλων από την Θεσσαλία υπηρετούσαν σε δημοτικό σχολείο της Ρόδου. Εκείνος 27 ετών Εκείνη 24 ετών. Μετά δύο χρόνια παραμονής , η Κυρία ξυπνούσε 05.30 με 06.00 και κατέβαινε με το παπί της στο κοντινό ψαρολίμανο του νησιού. Στην αρχή έβλεπε τους ψαράδες να ξεψαρίζουν και έφευγε για το σχολείο. Μετά ένα μήνα περίπου γύριζε σπίτι με ψάρια και μετά πήγαινε σχολείο. Αυτό κράτησε τρείς μήνες . “Πιάστηκε” από τον σύζυγο της στο καΐκι του 75 άχρονου καπεταν Χαρίλαου να κάνει έρωτα μαζί του πάνω στα δίχτυα. Η δικαιολογία που προέβαλε ήταν ότι την ερέθιζαν σεξουαλικά η ψαρίλα από τα δίχτυα και τα χέρια του γέρο Χαρίλαου. ποιος ήταν ο μεγαλύτερος ψεύτης; Ο γέρος ψαράς, η όραση, η φαντασία, ή ο φετιχισμός της; Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου Dr. Όλα καταρρίπτονται πλην των σταθερών αξιών. Δίδαγμα ο καλός o μύλος όλα τα αλέθει….. Βλέπε Καπεταν Χαρίλαος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @παντοτινός

    - η μθυθολογία είναι πιο πολύ απ΄ αυτό που λέει η λέξη (κατά την ταπεινή μου γνώμη). οι μύθοι εμπεριέχουν σύμβολα και αλήθεις. θέλουν αποκρυπτογράφηση... θα επανέλθω επ΄ αυτού με δημοσίευση

    - πράγματι ο μέγας ποιητής αριστοφάνης, μεταχειριζόμενος της συμβολική γλώσσα της ποίησης εκφράζει μια άποψη (στο περί έρωτος - συμπόσιο) η οποία μοιάζει πολύ με τη δική σου.

    - λες πως η φιλοσοφία είναι "άλλων παπάδων ευαγγέλιο". τόπιασα το ποννοούμενο! μα εγώ ουδέποτε ισχυρίστηκα ότι είμαι γνώστης της φιλοσοφίας σαν επιστήμη. άλλωστε η γνώμη μου για τις επιστήμες και τους επιστήμονες είναι γνωστή. μόνο φίλος της σοφίας είμαι. άσχετα αν εκείνη δεν μπήκε στον κόπο να με θεωρήσει φίλο.... αφήνω λοιπόν την επιστήμη της φιλοσοφίας σε όλους όσους την κατέχουν απ΄ τα σχολειά τους και παραμένω οδοιπόρος που ψάχνει να βρει τη σοφία συνεχίζοντας το ταξίδι δίχως τέλος...

    - ο έρωτας είναι κατάσταση που έχει σχέση με το θέλω και με το συναίσθημα. είναι πράγματι ένας. μα ανάλογα με το αντικείμενο του "θέλω" διαφοροποιείται. εκτός αν ο μόνος έρωτας είναι αυτός προς το έταιρον ήμισυ...

    ταύτα και αναμένω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @μπουρλοτιέρης

    να λοιπόν ένας μύθος που μας διδάσκει ότι μια γυναίκα, μια δασκάλα κατάφερε να είναι με σε δύο διαφορετικά πεδιά,.... ερωτευμένη.
    με τον άντρα της που ήταν κολώνα του σπιτιού της αλλά και μ΄ ένα πάθος
    κυρία με τον άντρα της στον οποίο καθημερινά πήγαινε φρέσκα ψάρια και πουτάνα με τον ψαρά απ΄ τον οποίο ελάμβανε ως πληρωμή τα ψάρια...

    και θεωρώ πως τον αγαπούσε τον άντρα της... πως ήταν το όντι ερωτευμένη μαζί του.. ήταν το λιμάνι της...
    μα στο λιμάνι αυτό δεν είχε ψαράδες και παλαμάρια...
    τον έρωτα για τον άντρα της ολοκλήρωσε τοποθετώντας ψαράδες παλαμάρια και ψάρια στο συζυγικό περιβάλλον
    δεν έκανε τίποτα κακό!

    και κανείς δεν ήταν ψεύτης
    ο ψαράς ήταν ψαράς και δεν το έκρυψε
    ο δασκάλα ανικανοποίητη και κάτι έκανε γι΄ αυτό
    και ο δάσκαλος έτρωγε αδιάφος ψάρια μέχρι που μια μέρα αντί να γίνει "ψαράς" ζήλεψε αυτούς που μπόρεσαν να δώσουν στη δασκάλα αυτό που ο ίδιος δεν έδινε και ... τους έπιασε στα πράσα


    χεχεχε
    ξέρω ότι είναι αιρετικός ο τρόπος που είδα την ιστορία σου αλλά πάντα υπάρχει και διαφορετικός τρόπος ανάγνωσης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Το γεγονός του ψαρά είναι αληθινό, όπως αληθινός είναι ο τρόπος που το προσέγγισες. Γιατί όμως προτίμησε η δασκάλα τον ψαρά και δεν προτίμησε να μυήσει τον άνδρα της στο ψάρεμα; Αφού συμφωνούμαι πως τον αγαπούσε. Άβυσσος……. Τα ταξίδια του μυαλού μας τελειώνουν εκεί που αρχίζει ο θάνατος και ίσως να αρχίζουν καινούργια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. @μπουρλοτιέρης

    γιατί τον άντρα της τον αγαπούσε αλλιώς

    άλλο για τον άντρα της είχε έρωτα κι΄ άλλον για τον ψαρά

    ο έρωτας για τον άντρα πιο ιδανικός
    εκείνος για τον ψαρά ένα πάθος μια καύλα..

    δεν μπορούσε να τα βάλει σε μια συσκευασία.. 2 σε 1..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΕΓΩ, ΤΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΕΙΠΑ ΓΙΑ ΤΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ; ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΙ; ΜΑ, ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΠΑ,ΣΥΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΒΟΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΗΣ ΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΜΥΣΤΗΣ ΗΤΑΝ Ο ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΗΣ, ΑΡΑ ΓΝΩΣΤΗΣ ΤΗΣ ΚΛΕΙΔΑΣ ΑΠΟΚΡΥΠΤΟΓΡΑΦΗΣΗΣ ΤΩΝ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΩΝ! ΥΠΑΡΧΟΥΝ, ΜΗΠΩΣ, ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟΚΡΥΠΤΟΓΡΑΦΗΣΗ; ΤΟ ΚΟΥΜΠΙ... ΤΗΣ ΑΛΕΞΑΙΝΑΣ, ΑΚΡΙΒΩΣ, ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΓΝΩΣΤΗΣ ΤΗΣ ΚΛΕΙΔΑΣ ΑΠΟΚΡΥΠΤΟΓΡΑΦΗΣΗΣ! ΚΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΓΝΩΣΗ, ΜΟΝΟ ΟΙ ΠΟΙΗΤΕΣ ΤΗΝ ΚΑΤΕΧΟΥΝ! ΑΛΛΙΩΣ, ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΠΟΙΗΤΕΣ, ΑΓΑΠΗΤΕ! Ο ΚΑΘΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟ ΕΙΔΟΣ ΤΟΥ ΚΙ... Ο ΛΟΥΜΙΔΗΣ ΣΤΟΥΣ ΚΑΦΕΔΕΣ ΤΟΥ :) ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΑΣ ΜΑΘΟΥΜΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΤΗ ΠΟΙΗΣΗ... ΠΙΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΚΑΦΕΔΑΚΙ ΜΑΣ :)
    ΓΙΑ ΟΛΑ Τ' ΑΛΛΑ, ΘΕΩΡΩ, ΕΔΩΣΑ ΤΙΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ, ΜΕ ΟΣΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΣΑΦΗΝΕΙΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ, ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΚΑΙ Θ Ε Σ Η ΣΟΥ. ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΤΥΧΟΝ ΔΙΑΦΩΝΙΕΣ ΜΟΥ, ΔΕΝ ΕΝΤΟΠΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΟΥ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟΝ ΟΤΑΝ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΙΣ ΣΕ Θ Ε Σ Ε Ι Σ. ΠΕΡΙΤΤΟΝ, ΛΟΙΠΟΝ, ΝΑ ΕΠΑΝΕΛΘΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ... ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΕΙΣ ΣΤΟ... ΚΟΠΟ, ΝΑ ΕΠΑΝΕΛΘΕΙΣ, ΖΗΤΩΝΤΑΣ ΜΟΥ ΚΙ ΑΛΛΕΣ ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ, ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΩ ΟΤΙ, Η ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΕΙΔΟΣ ΚΙ ΑΝΗΚΕΙ ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ΣΤΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ, ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ (ΠΡΩΙΜΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ) ΠΟΙΗΣΗΣ. Ο ΗΣΙΟΔΟΣ - ΠΡΩΤΟΣ ΔΙΔΑΞΑΣ - ΗΤΑΝ ΠΟΙΗΤΗΣ, Ο ΔΕ ΑΠΟΛΛΟΔΩΡΟΣ - 5 ΚΑΙ, ΑΙΩΝΕΣ ΜΕΤΑ ΑΠ' ΑΥΤΟΝ - ΗΤΑΝ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ-ΛΟΓΟΤΕΧΝΗΣ, ΚΡΙΝΟΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ, ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ, Ο ΟΠΟΙΟΣ, ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ, ΜΕΤΕΦΕΡΕ ΣΕ ΠΕΖΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΗ ΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΗΣΙΟΔΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. @ παντοτινός

    οκ, δεν μπαίνω στον κόπο...

    χεχεχε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χωρίς αιδώ, ρίχτο εδώ!
(... το σχόλιο, τί άλλο;)